IBM Notes un Domino

Vadošā sadarbības platforma biznesa lietojumprogrammu veidošanai un labākai sadarbībai

Vairāk nekā e-pasts – individuāls biznesa darījumu centrs

IBM Notes un Domino ir izstrādātas, lai nodrošinātu efektīvu, viegli lietojamu, pielāgojamu un lētu platformu drošām biznesa lietojumprogrammām, darbplūsmai, lēmumu pieņemšanai un elektroniskai sadarbībai (e-pasts, kalendārs, uzdevumi, tērzēšana, failu koplietošana).

Neatkarīgā aģentūra «Gartner», kas labi pazīstama ar saviem reitingiem IT jomā, paziņoja, ka «IBM Notes klients šodien nodrošina izskatu un funkcionalitāti, jo pēc pieciem gadiem šādi izskatīsies visi sadarbības klienti». Tas nozīmē, ka IBM ir vismaz piecus gadus priekšā citiem piegādātājiem sadarbības jomā.

IBM Notes un Domino priekšrocības

Zemas kopējās īpašuma izmaksas tiek nodrošinātas, pateicoties iebūvētam monitoringam, elastīgai lietotāju politikai un servera uzturēšanas automatizācijai. Tas padara IBM Domino/Notes par uzticamu platformu un ļauj IT speciālistiem koncentrēties uz citiem svarīgiem biznesa uzdevumiem.

Plašs atbalstīto aparatūras un operētājsistēmu klāsts ļauj izvēlēties produkta konfigurāciju, kas lieliski atbilst organizācijas budžeta un IT stratēģijai.

IBM Domino serveru efektīvu un grupu pārvaldību var veikt no pārlūkprogrammas vai no IBM Domino administratora programmas.

IBM Domino Domain Monitoring (DDM) uzrauga Domino serveru stāvokli un reaģē uz notikumiem vidē. DDM ir aprīkots ar gatavu simtu IBM noteikumu kopumu par to, kas ir labs un kas ir slikts, kā arī iebūvētām darbībām un zināšanu bāzi par to, kā risināt problēmas.

Client Live Update tehnoloģija centralizē IBM Notes klientu jauninājumus. Tas ievērojami samazina IBM Notes jaunināšanas laiku un klientu atbalsta centra zvanu skaitu.

Izmantojot IBM Notes ID vault, klientu atbalsta centrs vai pat lietotāji var viegli atiestatīt paroles.

Integrācija ar operētājsistēmām ļauj izvietot Single-Sign vai Federated Login uz Windows un Mac OS X.

IBM Domino Configuration Tuner, kas ir daļa no Domino, pārbauda, vai vide ir konfigurēta saskaņā ar jaunākajām IBM vadlīnijām. Tas ļauj novērst problēmas saistībā ar drošību, veiktspēju vai konfigurāciju bez ārējas palīdzības.

Low requirements to hardware computing power, compression and data deduplication, support of wide range of operating systems and hardware architectures decreases costs of deployment and infrastructure.

Low storage space usage and increased bandwidth output, due to attachment, database, network traffic compression in large applications which contains large graphical objects, video clips and other media content.

Attachment deduplication system DAOS saves one copy of attachment, which makes deduplication system extemely efficient, and decreasing email disk storage sometime 200% and improving performance significantly.

Wide range of supported hardware and system platforms allows to deploy IBM Domino/Notes practically in any environment. Following hardware platforms are supported:

  • Intel/AMD x86-64;
  • IBM POWER System;
  • IBM z Systems.

and operation systems:

  • Linux (Red Hat Enterprise Linux Server 7 and above, SUSE Linux Enterprise Server 11 SP3 and higher);
  • Microsoft Windows Server 2016 and above;
  • IBM AIX 7.1 and above;
  • IBM i 6.1 and above.

High speed of business decision making is supported by availability of information anytime from any device (PC, Tablet, smartphone). Following desktop and mobile platforms are supported

Microsoft 10 and above;

Apple Mac OS X Sierra 10.12 and above;

Apple iPads can work with directly with native apps

Apple iOS 10 and above;

Android 5.x and above;

Blackberry 10;

Rapid application development environment provides almost unlimited development capabilities , with endless extension of environment, by creating own business-processes, document storage and information processing options.

Built-in business process management system (workflow) provides opportunity to create applications, which makes document management process simple, transparent and trackable, as well compliant with regulations and company requirements.

Document storage facility provides secure and reliable data storage that can be integration with other systems and RDBMS.

Wide range of out of the box business applications templates and rich application development posibilities allows IT to deliver business units new business tools, adapted for company needs or choose solution from thousands of applications offered by IBM Business Partners.

Applications based on IBM Domino can be accessed from IBM Notes client, web browser and mobile devices, which makes business users mobile, agile and information is available any time and anywhere.

Flexible role based access control, built-in data protection system, cryptography, electronic signature support (signing/encryption/verification) protects business critical information on various levels.

Public/Private key infrastructure which is a built in feature for many years in IBM Notes/Domino, delivers outstanding capabilities for user identification by certificates, password, one-time passwords or 2 factor authentication, database, document, or even field encryption. As well on the fly electronic signature verification.

Support of x.509 digital internet certificates.

Smart Card support.

Access Control Lists allows granular control for company, organization unit, group of users or user, assigning one or more roles to users.

Support of FIPS 140-2, standard that is required by many government institution.

SAML support with IBM and Microsoft products. ADFS 2.0/3.0 Support

Data is available to business with the help of built-in (free) clustering option, automatic diagnostics, data replication and automatic recovery in case of hardware or OS failure.

Support of heterogenious clusters running on different operating systems, different geographical locations (geo-cluster), or even different hardware platforms.

Replications technology and business application synchronization provides actual data across all servers in company.

Clusterisation technology joins set of servers, to provide users high-availability of information. Thus offering business availability of business information without breaks for maintenance, and simplifying IT people maintenance and upgrades of infrastructure.

Together with IBM Notes/Domino you are entitled to use following licences for free:

IBM Connections (Files and Profiles) – Your first step to deploy Social Business concept inside your company.

IBM Traveler – mobile access to your Mail, Calendar, ToDo, private and corporate address book.

IBM Sametime Entry – Real time chat and presence awarnes.

IBM Tivoli Directory Integrator – Unique solution that allows you integrates systems, for example simplify Account creatation between IBM Domino, Microsoft Active Directory or Novell eDirectory and Oracle, other LDAP. Solution has numerous number of connectors that allow you integrate IBM Domino with any other system.

IBM Verse – product of Apple and IBM – modern, untuitive WebMail designed to focus on things need to be done. Fast search, Easy access to information you need. Mail, Calendar and ToDo in one integrated screen powered by AI that helps you to do you job.

IBM Notes un Domino galvenās iezīmes

  • Paredzēti uz uzņēmējdarbību orientētiem sadarbības lietojumprogrammam

    Integrēts darbplūsmas mehānisms atbalsta lietojumprogrammas, kas palīdz vienkāršot procesus, pamatojoties uz papīra dokumentiem vai izklājlapām, vai kas prasa augstu atbilstības līmeni. Integrēta datu krātuve nodrošina drošu glabāšanu, ko var paplašināt, lai atbalstītu uzņēmuma resursu plānošanu, kā arī transakciju un relāciju sistēmas.

  • Mobilitāte un piekļuve internetam

    Piekļūstiet IBM Notes®, izmantojot instalētu darbvirsmas klientu, pārlūkprogrammu vai mobilo ierīci, izmantojot IBM Notes Traveler. IBM Notes atbalsta Apple iOS, Android un Symbian. IBM Notes un Domino® atbalsta Windows Phone 7.5 un 7.8; Microsoft Windows Phone 8; Windows 8 Tablet RT un Pro; BlackBerry 10; un IBM iServer.

  • E-pasts, kalendārs un kontaktu pārvaldība

    Uzlabotā pasta pārvaldība un meklēšanas iespējas palīdz jums atrast svarīgāko un saglabāt to tieši priekšā. IBM sadarbības tehnoloģijas, piemēram, profili, tīkls un vizītkartes, uzlabo kontaktu pārvaldību un kalendāra iespējas.

  • Integrācija ar esošajām IBM un trešo pušu lietojumprogrammām

    IBM Domino integrē IBM iNotes®, IBM Connections ™, IBM Notes, lietojumprogrammu izstrādi (XPages) un trešo pušu produktus un pakalpojumus. Tā atbalsta Security Assertion Markup Language (SAML) un OAuth un ietver OpenSocial komponentu tā, lai trešo pušu procesi būtu pieejami tieši klienta lietotāja pastā.

  • Uzlabotā administrācija un uzraudzība

    Administrācijas klients un tīmekļa pārlūkprogrammas interfeiss nodrošina efektīvu pārvaldību. IBM Domino® ietver problēmu noteikšanas iespējas, lai palīdzētu dažu minūšu laikā atpazīt un diagnosticēt kritiskos serveru un klientu problēmas. Konfigurācijas funkcijas palīdz novērst nepareizas servera konfigurācijas, veiktspējas vājās vietas un drošības jautājumus.

  • Izcili drošības standarti

    Publiskās atslēgas infrastruktūra autentificē IBM Notes lietotājus un serverus, pārbauda digitālos parakstus un šifrē ziņojumus un lietojumprogrammas. IBM Domino izmanto interneta sertifikātus, pamatojoties uz sertifikāta formātu x.509, atbalsta Secure Hash Algorithm 2 un palīdz atbilst FIPS 140-2.

Darba sākšana ar IBM Notes un Domino

Tas palīdzēs jūsu uzņēmumam pārspēt jūsu konkurentus, piedāvājot darbiniekiem modernus un efektīvus biznesa rīkus