HCL Connections

Palīdz darbiniekiem labāk sadarboties lai sasniegtu vēlamos biznesa rezultātus

Koncentrējieties uz savu darbu, nevis uz rīkiem

HCL Connections ir vispiemērotākā sociālā platforma, kas palīdz darbiniekiem labāk sadarboties, ieviest jauninājumus un sasniegt vēlamos biznesa rezultātus. Šī integrētā platforma nodrošina augstu drošības līmeni, palīdz darbiniekiem atrast ekspertu pieredzi, dalīties un atkārtoti izmantot zināšanas un saņemt palīdzību biznesa procesos. Tagad uzņēmums strādā kopumā, apvienojot zināšanas, spēkus, iesaistot darbiniekus un prognozējot jaunas uzņēmējdarbības iespējas.

HCL Connections pamatā ir KaiZen un Six Sigma kvalitātes un informācijas apmaiņas metodes. Pasaules labākie Fortune 500 uzņēmumi izmanto procesus, kas balstīti uz šīm metodikām.

HCL Connections palīdz atrisināt šādas problēmas

Apvienojiet darbiniekus no tvertnēm uz efektīvām komandām, kuru mērķis ir risināt biznesa problēmas.

Zināšanu un informācijas nodošana no vietējiem resursiem un vides, kas ir pieejama visiem darbiniekiem. Tādējādi zināšanas un informācija tiek uzkrāta uzņēmumā un netiek zaudētas, kad darbinieki atstāj vai aiziet pensijā. Jaunajiem darbiniekiem ir vieglāk pārņemt centralizēti glabātos dokumentus, projektus, zināšanas.

Apkopojiet un īstenojiet vērtīgas idejas, kas padarīs Jūsu uzņēmumu par inovatīvu, sniedzot uzņēmumam konkurences priekšrocības un padarot klientus apmierinātākus un uzlabojot finanšu rezultātus.

HCL Connections

Un vēl nedaudz vairāk …

Novērtējiet katra darbinieka pievienoto vērtību uzņēmumam, atrodiet galvenos darbiniekus un sniedziet atgriezenisko saiti katram darbiniekam par viņu darbu, tādējādi palielinot apmierinātību un iesaistīšanos.

Palieliniet produktivitāti, izmantojot sociālo platformu, kurai var piekļūt no jebkuras ierīces (darbstacijas, planšetdatora, viedtālruņa). HCL Connections nodrošina elastīgu platformu ar paaugstinātu drošību, ļaujot uzņēmumā izveidot savu “Noved savu ierīci” (BYOD) stratēģiju.

Ieviest integrāciju ar HCL produktiem (HCL Notes, HCL Sametime, HCL iNotes un citiem), kā arī ar citiem piegādātājiem, piemēram, Microsoft Exchange, Microsoft Sharepoint, Windows Explorer (OS), Microsoft Outlook, Microsoft Office, ar mērķi paplašināt uzņēmuma sociālās platformas iespējas.

Draudzīgs lietotāja interfeiss ļauj biznesa lietotājiem strādāt ar dažādām sistēmām no vienas vietas. HCL Connections var paplašināt ar IBM Business partneru risinājumiem, piemēram, SugarCRM, Atlassian Jira, Trilog ProjExec projektu vadības moduli un citiem.

HCL Connections galvenās iezīmes

  • Mājas lapa

    Lietotāju mājas lapa ar jaunumiem un atjauninājumiem, kas attiecas uz šo biznesa lietotāju. Mājas lapu var pielāgot, izmantojot logrīkus vai uzņēmuma krāsas.

  • Profili

    Korporatīvā adrešu grāmata ar kontaktinformāciju, darbinieku fotogrāfijam, organizācijas hierarhiju, prasmju sarakstu. Profili var tikt pielāgoti, lai parādītu pielāgotus laukus darbiniekam ārpus biroja statusu, vēlamo saziņas veidu (e-pasts, tērzēšana, tālrunis utt.), Vēlamo sanāksmju sākuma un beigu laiku, kā arī daudzus citus atribūtus.

  • Faili

    Centralizēta korporatīvo failu glabāšana, kas atbalsta automātisku failu versiju pārvaldīšanu, komentārus, laikus. Faili arī nodrošina iespēju lietotājam izveidot / rediģēt failus tieši no tīmekļa pārlūkprogrammas, novēršot nepieciešamību lejupielādēt, veikt izmaiņas un lejupielādēt failus atpakaļ.

  • Ārējie lietotāji

    HCL Connections var konfigurēt tā, lai nodrošinātu piekļuvi HCL Connections ne tikai Jūsu darbiniekiem, bet arī Jūsu organizācijas ārējiem partneriem vai piegādātājiem. Tas paver neierobežotas iespējas projektu vadībā, kopdarbā, ideju apmaiņai un statusa atjaunināšanai. Komandas vairs nesadala ugunsmūri vai ģeogrāfiskās atrašanās vietas, tās darbojas kā viena komanda. Visi ārējie lietotāji ir pilnīgi bez maksas, un Jūs varat uzaicināt neierobežotu lietotāju skaitu no citām organizācijām savā HCL Connections vidē.

  • Notikumi

    Svarīgi departamenta vai projekta grupas kalendāra notikumi. Izmantojot šo moduli, lietotāji var reģistrēt svarīgus notikumus ārpus biroja vai plānot atvaļinājumu. Tas ļauj komandai saprast, kādi nozīmīgi notikumi notiks projektā, kad cilvēki būs prom un atpakaļ. Integrācija ar e-pasta klientu (HCL Notes, Microsoft OutLook) ļauj attēlot šos notikumus lietotāju kalendārā darbvirsmā vai pat mobilajā tālrunī.

  • Forums

    Forums ļauj mums jautāt un saņemt atbildes no ekspertiem un vēlāk atkārtoti izmantot atbildes. Tas samazinās palīdzības dienesta slodzi, ļaus lietotājiem nodrošināt pašapkalpošanās atbalsta koncepciju, tādējādi nodrošinot lielāku vērtību darbiniekiem. Lietotāji informēti par foruma tendencēm. Meklēšana un atslēgvārdi lietotājam sniedz nepieciešamo informāciju.

  • Idejas emuārs

    Šis modulis ļauj izsekot jaunām darbinieku idejām, piemēram, kā uzlabot pašreizējos biznesa procesus. Viens no KaiZen noteikumiem – pastāvīga inovācija un uzlabojumi tiek sasniegti, apkopojot un īstenojot idejas. Cilvēki, kas piedalās vairumā ideju istenošana, var tikt pamanīti un apbalvoti.

  • Aptaujas un balsošana

    Viedās balsošanas un aptaujas no IBM Connections ļauj apkopot tūkstošu darbinieku viedokļus dažu minūšu laikā. Atkarībā no iepriekšējām atbildēm uz jautājumiem sekojošās atbildes var būt slēptas vai citādi parādītas lietotājiem, kas padara aptaujas par spēcīgu instrumentu viedokļu apkopošanai. Rezultātus var apkopot kā dažādas diagrammas (kolonnveida, pīrāgs, cits) vai datu veidā, kurus var analizēt ārējās sistēmās (CSV faili).

  • Wiki

    Wiki ir ideāls instruments, lai atjauninātu informāciju par Jūsu biznesa procesiem un uzņēmuma standartiem. Viens no KaiZen noteikumiem ir standartizācija, kas uzlabo kvalitāti un paaugstina klientu apmierinātību.

  • Kopiena

    Kopiena ir biznes lietotāju kopums, kam ir kopīgs uzdevums vai mērķis. Kopienas var izmantot dažādos aspektos, nodaļu kopienā, projektu kopienā vai pat platformas kopienā, piemēram, Android vai Apple lietotāju kopienā. Kopiena satur visus moduļus, kas palīdzēs lietotājiem koplietot vērtīgu informāciju.

  • Grāmatzīmes

    Grāmatzīmes ir vieta, kur jūs kopīgojat savus vērtīgos tiešsaistes resursus ar uzņēmumu vai komandu. Katram projektam vai grupai ir URL kopums, kas tiek koplietots un izmantots katru dienu. Ar grāmatzīmēm ir vieglāk koplietot, atkārtoti izmantot vērtīgus resursus. Atslēgvārdi ļauj atrast vajadzīgos URL.

  • Aktivitātes

    Satur jaunāko un nozīmīgo aktivitātes sarakstus sociālajos procesos un integrētos biznesa procesos Jūsu personīgajā tīklā vai kopienā. Jūs varat apskatīt materiālus un notikumus pašreizējā kontekstā un ātri pieņemt vajadzīgos lēmumus, nenonākot citā procesā vai lietojumprogrammā. Jaunu cilvēku ieviešana ļauj ātri virzīties uz priekšu, nenosūtot desmitiem vecu e-pasta ziņojumu šajā jautājumā.

  • HCL Connections Mail

    Mūsdienīgs un pievilcīgs veids, kā strādāt ar kalendāru un pastu tieši no HCL Connections. HCL Connections Mail bez problēmām nodrošina piekļuvi e-pastam un kalendāram no HCL Connections vides. Tādējādi vairākas biznesa sistēmas izskatās kā viena uzticama platforma, kas novērš nepieciešamību pārslēgties starp vairākām lietojumprogrammām. HCL Connections Mail strādā ar HCL Domino un Microsoft Exchange.

  • Trilog ProjExec

    Šis papildu modulis palīdz pārvaldīt projektus ar klasisku Ganta diagrammu, budžetu un resursiem. Ietver spēju paziņot nākamo uzdevumu, ka uzdevums var tikt uzsākts, kā arī kavēšanās projektā. Tas arī novērš problēmu, kad Project Software ir pieejama tikai projekta vadītājam, katrs atbildīgais uzdevums var redzēt uzdevumu kopumu un virzīt projektu uz priekšu.

  • Blogs

    Blogiem ir plaša lietojuma joma. Sākot no uzņēmuma, nodaļas vai grupas jaunumiem līdz projekta vadībai, izmantojot Agile metodiku. Blogos var būt saites uz failiem, citiem uzņēmuma resursiem, kā arī integrēti ārējie avoti, piemēram, YouTube, SlideShare un daudzi citi.

  • Kudos nozīmītes

    Mūsdienu gamifikācijas tendences realizācija darba procesā. Par īpašiem sasniegumiem Jūs varat pateikties darbiniekiem, piešķirot viņiem tādas nozīmītes kā «Labākais darbinieks», «Tehnoloģijas ABC Guru» un citas. Kudos Badges sniedz atgriezenisko saiti darbiniekiem, pēc tam darbinieks saprot, ka viņa darbs tiek novērtēts un viņa darbs palīdz uzņēmumam sasniegt labākus rezultātus. Ja darbiniekiem netiek sniegta atgriezeniskā saite, darbinieku motivācija samazinās, inovācijas uzņēmumā mirst tāpat kā pats uzņēmums.

Uzņēmumi, kas jau izmanto HCL Connection

Darba sākšana ar HCL Connections

Varbūt Jūsu uzņēmums būs nākamais? Pievienojieties veiksmīgu uzņēmumu klubam!