HCL Connections
Palīdz darbiniekiem labāk sadarboties lai sasniegtu vēlamos biznesa rezultātus
Palīdz darbiniekiem labāk sadarboties lai sasniegtu vēlamos biznesa rezultātus
HCL Connections ir vispiemērotākā sociālā platforma, kas palīdz darbiniekiem labāk sadarboties, ieviest jauninājumus un sasniegt vēlamos biznesa rezultātus. Šī integrētā platforma nodrošina augstu drošības līmeni, palīdz darbiniekiem atrast ekspertu pieredzi, dalīties un atkārtoti izmantot zināšanas un saņemt palīdzību biznesa procesos. Tagad uzņēmums strādā kopumā, apvienojot zināšanas, spēkus, iesaistot darbiniekus un prognozējot jaunas uzņēmējdarbības iespējas.
HCL Connections pamatā ir KaiZen un Six Sigma kvalitātes un informācijas apmaiņas metodes. Pasaules labākie Fortune 500 uzņēmumi izmanto procesus, kas balstīti uz šīm metodikām.
Apvienojiet darbiniekus no tvertnēm uz efektīvām komandām, kuru mērķis ir risināt biznesa problēmas.
Zināšanu un informācijas nodošana no vietējiem resursiem un vides, kas ir pieejama visiem darbiniekiem. Tādējādi zināšanas un informācija tiek uzkrāta uzņēmumā un netiek zaudētas, kad darbinieki atstāj vai aiziet pensijā. Jaunajiem darbiniekiem ir vieglāk pārņemt centralizēti glabātos dokumentus, projektus, zināšanas.
Apkopojiet un īstenojiet vērtīgas idejas, kas padarīs Jūsu uzņēmumu par inovatīvu, sniedzot uzņēmumam konkurences priekšrocības un padarot klientus apmierinātākus un uzlabojot finanšu rezultātus.
Novērtējiet katra darbinieka pievienoto vērtību uzņēmumam, atrodiet galvenos darbiniekus un sniedziet atgriezenisko saiti katram darbiniekam par viņu darbu, tādējādi palielinot apmierinātību un iesaistīšanos.
Palieliniet produktivitāti, izmantojot sociālo platformu, kurai var piekļūt no jebkuras ierīces (darbstacijas, planšetdatora, viedtālruņa). HCL Connections nodrošina elastīgu platformu ar paaugstinātu drošību, ļaujot uzņēmumā izveidot savu “Noved savu ierīci” (BYOD) stratēģiju.
Ieviest integrāciju ar HCL produktiem (HCL Notes, HCL Sametime, HCL iNotes un citiem), kā arī ar citiem piegādātājiem, piemēram, Microsoft Exchange, Microsoft Sharepoint, Windows Explorer (OS), Microsoft Outlook, Microsoft Office, ar mērķi paplašināt uzņēmuma sociālās platformas iespējas.
Draudzīgs lietotāja interfeiss ļauj biznesa lietotājiem strādāt ar dažādām sistēmām no vienas vietas. HCL Connections var paplašināt ar IBM Business partneru risinājumiem, piemēram, SugarCRM, Atlassian Jira, Trilog ProjExec projektu vadības moduli un citiem.
Varbūt Jūsu uzņēmums būs nākamais? Pievienojieties veiksmīgu uzņēmumu klubam!