Tehniskais atbalsts
Ražotāja akreditētais tehniskais atbalsts IBM Domino, Traveler, Verse, Notes, Sametime produktiem
Ražotāja akreditētais tehniskais atbalsts IBM Domino, Traveler, Verse, Notes, Sametime produktiem
Dažreiz IBM produktiem ir nepieciešams profesionāls tehniskais atbalsts. Un tā ne vienmēr var būt problēma, Jums bieži vien ir kaut kas jāuzzina, ir jautājumi par veiktspēju vai izstrādi, kurus ir grūti atrisināt ar ražotāja oficiālo tehnisko atbalstu. CYONE ir viens no pirmajiem uzņēmumiem Eiropā, kuru ražotājs akreditējis IBM / HCL Notes, Domino, Traveler, Verse, Sametime, Connections produktiem
Mūsu tehniskie eksperti jau vairāk nekā 20 gadus strādā ar Notes / Domino produktiem. Mēs varam atrisināt lielāko daļu problēmu, neiesaistot ražotāja tehnisko atbalstu. Mūsu eksperti atbalsta desmitiem tūkstošu lietotāju un simtiem serveru, katru dienu risinot sarežģītas un vienkāršas problēmas. Mēs strādājam ar dažādām serveru versijām un visām iespējamām operētājsistēmām. Mūsu klients saņem gatavu risinājumu viņu dzimtajā valodā un netērē laiku saziņai ar ražotāja tehnisko atbalstu svešvalodā.
Sakarā ar to, ka mēs zinām klienta vidi, problēmu risināšanas laiks ir ievērojami paātrināts. Pēc servera nosaukuma mēs zinām, kādus biznesa uzdevumus šis serveris veic, kurā versijā un kurā operētājsistēmā tas darbojas. Tā kā mēs apkalpojam lielu vides skaitu, risinot problēmu ar vienu klientu, citi klienti saņems risinājumu automātiski.
Lielāko daļu klientu vides mēs novērojam izmantojot mūsu CYMON monitoringu – produktu, kas var paredzēt dažādas situācijas. Tādā veidā mēs samazinām problēmu skaitu un identificējam iespējamās problēmas, pirms tās parādīsies lietotājiem.
Atkarībā no atbalsta plāna klients saņem:
Mēs analizējam, ar kādām problēmām saskaras mūsu klienti, piedāvājam risinājumus un paaugstinām kompetences līmeni. Ne visi klienti zina, kā pareizi dublēt Domino, cik bieži un kā to izdarīt optimāli un pareizi. Balstoties uz mūsu klientu Premium klases tehniskā atbalsta pieredzi, mēs esam izstrādājuši daudzus dokumentus, piemēram:
Individuālais klientu menedžeris vienmēr ātri un profesionāli risinās visus jautājumus. Viņš zina par klienta uzdevumiem un savlaicīgi rūpējas par visu projektu pabeigšanu.