Tehniskais atbalsts

Ražotāja akreditētais tehniskais atbalsts IBM Domino, Traveler, Verse, Notes, Sametime produktiem

Tehniskais atbalsts ar pievienoto vērtību

Dažreiz IBM produktiem ir nepieciešams profesionāls tehniskais atbalsts. Un tā ne vienmēr var būt problēma, Jums bieži vien ir kaut kas jāuzzina, ir jautājumi par veiktspēju vai izstrādi, kurus ir grūti atrisināt ar ražotāja oficiālo tehnisko atbalstu. CYONE ir viens no pirmajiem uzņēmumiem Eiropā, kuru ražotājs akreditējis IBM / HCL Notes, Domino, Traveler, Verse, Sametime, Connections produktiem

Mūsu tehniskie eksperti jau vairāk nekā 20 gadus strādā ar Notes / Domino produktiem. Mēs varam atrisināt lielāko daļu problēmu, neiesaistot ražotāja tehnisko atbalstu. Mūsu eksperti atbalsta desmitiem tūkstošu lietotāju un simtiem serveru, katru dienu risinot sarežģītas un vienkāršas problēmas. Mēs strādājam ar dažādām serveru versijām un visām iespējamām operētājsistēmām. Mūsu klients saņem gatavu risinājumu viņu dzimtajā valodā un netērē laiku saziņai ar ražotāja tehnisko atbalstu svešvalodā.

Mēs parzinām klientu vides

Sakarā ar to, ka mēs zinām klienta vidi, problēmu risināšanas laiks ir ievērojami paātrināts. Pēc servera nosaukuma mēs zinām, kādus biznesa uzdevumus šis serveris veic, kurā versijā un kurā operētājsistēmā tas darbojas. Tā kā mēs apkalpojam lielu vides skaitu, risinot problēmu ar vienu klientu, citi klienti saņems risinājumu automātiski.

Vairāk nekā vienkāršs atbalsts

Lielāko daļu klientu vides mēs novērojam izmantojot mūsu CYMON monitoringu  – produktu, kas var paredzēt dažādas situācijas. Tādā veidā mēs samazinām problēmu skaitu un identificējam iespējamās problēmas, pirms tās parādīsies lietotājiem.

Atkarībā no atbalsta plāna klients saņem:

  • Veiktspējas paātrināšanas procedūra reizi gadā
  • Projekts, kas paredz pāreju uz jauno Domino versiju (Domino v10, Domino v11) bez papildu maksas
  • Atlaides IBM Domino administratoru kursiem, kas notiek katru ceturksni
  • CYMON monitorings, lai izsekotu savu infrastruktūru
  • CYONE Sherlock licenci – programmatūra, kas pārbauda Domino serveru optimālo konfigurāciju
  • Darba stundas izmaiņu ieviešanai (change requests)

Grāmatas un raksti speciāli priekš mūsu klientiem

Mēs analizējam, ar kādām problēmām saskaras mūsu klienti, piedāvājam risinājumus un paaugstinām kompetences līmeni. Ne visi klienti zina, kā pareizi dublēt Domino, cik bieži un kā to izdarīt optimāli un pareizi. Balstoties uz mūsu klientu Premium klases tehniskā atbalsta pieredzi, mēs esam izstrādājuši daudzus dokumentus, piemēram:

  • IBM Domino, IBM Traveler, IBM Verse, IBM Connections dublēšana
  • Zelta IBM Domino politika (kuri iestatījumi ir jākonfigurē lietotājiem)
  • Klasteru administrēšanas rokasgrāmata

news

Mūsu tehniskā atbalsta galvenās iezīmes

  • Profesionāls atbalsts

  • Sertificēts personāls ar vairāku gadu pieredzi

  • Avārijas gadījumā izbraucam pie klienta vai attālināti novēršam problēmu

  • Serveru attālināts monitorings 24х7

  • Informācija par jaunajām versijām un nepieciešamajiem ielāpiem

  • Serveru drošības iestatīšana un pārbaude

  • Administratoru apmācība un kvalifikācijas paaugstināšana

  • Palīdzība ar Domino saistītos jautājumos: izstrāde, dublēšana, surogātpasts

  • Domino atjaunināšana uz jaunākajām versijām

  • Ātra piekļuve IBM / HCL atbalstam

Darba sākšana ar musu tehnisko atbalstu

Individuālais klientu menedžeris vienmēr ātri un profesionāli risinās visus jautājumus. Viņš zina par klienta uzdevumiem un savlaicīgi rūpējas par visu projektu pabeigšanu.